DB2 byl poprvé předveden na autosalonu v New Yorku v roce 1950. Jako pohonná jednotka byl použit motor o objemu 2,6l, se kterým Aston Martin rok předtím dojel na pátém místě v závodě ve Spa. Karoserii, se kterou Aston Martin již dříve závodil v Le Mans upravil Frank Feeley z Lagondy a navrhl tvar se splávavou zádí. Pod karoserií byl obdélníkový rám podvozku z ocelových trubek nesoucí trojúhelníková ramena (jako u Porsche) s vinutými pružinami vpředu a tuhou zadní nápravou.

V roce 1951 byl představen typ se zvýšeným výkonem na 125k, u něhož bylo poprvé použito označení Vantage, jež se od té doby začalo používat pro modely s vysokým výkonem.

Vzhledem k tomu, že DB2-ka měla pouze pár sedadel a za nimi pouze nouzový prostor spíš pro zavazadla, byl ve třídě GT spíše pouze trpěn. Po roce 1953 proto Aston Martin představil nový model DB2/4 u něhož byla prodloužena karoserie, zvýšena v zadní části a byla přidána dvě malá sedadla dozadu. Přístup k malému zavazadlovému prostoru byl zajištěn výklopným zadním oknem.