Aston Martin DB6 byl posledním hlavním modelem řady odstartované typem DB4. Představen byl na Londýnské Motor Show v roce 1965.

 

Oproti předchozímu modelu DB5 byl o 10cm prodloužen rozvor a dostal vyšší střechu, čímž se zvětšil prostor nad hlavou a pro nohy pasažérů na zadních sedadlech. K dalším změnám patřilo napřímenější přední okno, nová zadní světla a dělené přední i zadní nárazníky. Volitelně bylo možno nyní objednat klimatizaci a posilovač řízení. Automatickou převodovku bylo možno objednat bez příplatku. Nejvíce viditelnou změnou byla seseknutá Kammova záď, díky níž se oproti DB5 zvýšila stabilita při vysokých rychlostech a snížil se aerodynamický odpor. Na druhou stranu oproti předchozímu modelu ztratil trochu z vyváženého vzhledu.

 

Současně s uzavřeným modelem přišla na trh i otevřená verze Volante.

Motor zůstal prakticky nezměněn a v základní verzi se třemi karburátory SU dával 282k. Verze Vantage se třemi karburátory Weber disponovala pak výkonem 325k.

 

V červenci 1969 přišla na trh upravená verze DB6 Mk2, která byla labutí písní linii DB4. Mk2 využívala v zájmu snížení nákladů společné díly s modelem DBS (kola, pneumatiky, nápravy, sedadla atd.). Širší pneumatiky si vyžádaly rozšíření lemů blatníků okolo kol.

 

Poslední DB6-ky byly vyrobeny v prosinci 1970 a prodány v průběhu roku 1971. Dohromady bylo vyrobeno 1750 vozů Mk1 a Mk2 a DB6 se tak stal nejúspěšnějším modelem od DB4.